27 Ağustos 2013 Salı

Dukan ve Ticaret Kafası

Uzun zamandır rejim yapmaya çalışıyorum, yapıyorum veriyorum alıyorum ve yine yapmaya çalışıyorum. Şu sıralar Dukan diyetine takılmış durumdayım. Sevgili baban benim kilo aldığımı düşündüğü için ve kendisi de bu kilo konusunda saplantılı oldugu için beni zorla diyete soktu. Ve şu anda yine Dukan diyetini yapıyorum. Neyse konumuz aslında baban değil ama öncelikle ara satır yazmak istiyorum. Bu yazdıklarımı iyice oku Batu ve iyice aklına yaz çünkü bunlar bence duyacağın en dürüst en içten kelimelerim olacak:

Ben her zaman tombili bir kızdım. Hiçbir zaman zayıf olmadım. Hayatımda hatırladığım en düşük kilo herhalde 62 kilodur o da ortaokuldaki kilomdur. Babanla tanıştığımızda 67 kiloydum ve bana zayıfla öyle evlenirim seninle demişti. O zamanlar bu konuya pek fazla takılmadım. Onun da pek fazla takıldığını sanmıyordum ama zamanla bu konu bizde sorun oldu. Ve şimdi bu sorun ile uzun zamandır uğraşmaktan yoruldum, kırıldım, özgüvenimi kaybettim.

Batucuğum dış görünüş hayati önem taşımaz. Güzellik geçicidir. Bakımlı, temiz, ve kıyafetlerine özen verdiğin sürece ne kadar çirkin olursan ol, her zaman onay görürsün ve her zaman saygı duyulursun. Kimseyi ama kimseyi kilosundan dolayı yargılama. Kimseyi kilosundan dolayı hor görme. O kilonun arkasında ne olduğunu bilemezsin. Ya bir hastalık, ya bir kalp kırıklığı, ya da kendisiyle mutlu ve barışık olan birisi. Kimsenin kilosu seni ilgilendirmez. Bu eşin olsun, annen olsun, yada hiç tanımadık birisi olsun. Sen yaratılış olarak zayıf doğdun ve umarım bu şekilde gider (benim genlerim ağır gelmez :)), o bakımdan şanslısın, ama bazı insanlar o şansla doğmaz. Ve bazı insanlar kendileri ile mutlu olunca zayıflamaya da gerek duymaz. O zaman onları aşağılama, hor görme, laf etme. Dış görünüş, bu yalan dünyada hiçbirşey Batu bunu bil. Önemli olan her zaman iç güzelliğidir.

Lütfen Batu bunu senden ANNEN olarak rica ediyorum; Hiçbir zaman ama hiçbir zaman kilolu insanlara kilosu ile ilgili konuşma, laf sokma, kiloyu dert etme, kiloya takılma. Bu konu bence konuşulacak bir konu değil hatta ayıp. Ne yazık ki baban bu konuda beni cok kırdı, çok hırpaladı, ve hala hırpalamaya devam ediyor. Lütfen sen bu konuda kimsenin kalbini kırma olur mu? Sen benim oğlumsun ve ben oğlumun kilo konusunda bir kızın kalbini kırmasınıa ASLA ama ASLA istemem. Çünkü benim yaşadıklarımı bir tek ben biliyorum. Oğlumun herhangi birisine benim yaşadıklarımı yaşatmasını istemem. Ben seni öyle büyütmek istemiyorum, büyümeni istemiyorum.

Lütfen bu sözlerimi sakın unutma olur mu?

Şimdi sıra dünkü seninle konuşmama geldi :)

Dün diyetim için Dukan puddingi yaptım. Yaparken de sen bana yardım ettin. Pudding bitip de kaselere konunca sen bana dönüp "Annesi benim bir fikrim var" dedin. "Bu Dukan puddinglerini hazırlayıp şişko insanlara satalım" dedin. Bu sözüne güleyim mi ağlayayım mı, ticaret kafana hayran mı kalayım yoksa sivri zekandan korkayım mı bilemedim. Bebeğim sen şimdiden pazarlama kafanla düşünmeye başladın. Bakalım gelecekte ne olacaksın, neleri başaracaksın.

Seni seviyorum bebeğim

Not: Ne kadar büyürsen büyü sen her zaman benim bebeğim olacaksın :)

0 yorum: