23 Eylül 2010 Perşembe

BABA

O kadar zaman oldu ki yazmayalı. Arada ne yaptın anne desen kendimce bir iş kurmaya çalışıyorum. Sen büyüdüğünde Tombul Peri kalır mı yoksa bir hevesti sadece geçti gitti mi olur bilmiyorum ama şimdilik Tombul Peri için uğraşıyorum :)
Sende ki değişiklikler ne diye sorarsan 18 aylık oldun :)
Şimdi baktım da en son yazıyı 1. yaşgününde yazmışım... Bayağı bir ihmal etmişim yazmayı, özür dilerim...
6 aydır yazmıyorum ve sen 85cm oldun ve 11,4 kilosun. Haftasonu seni doktoruna götürdük ve bu ne tatlı ve değişik birşey olmuş diye Afşin seni bayağı bir sıkıştırdı :)
Yürüyorsun, koşuyorsun, tırmanıyorsun, bağrıyorsun, "neeeeee" diyorsun "kaga" (karga) diyorsun köpek görünce "havhav" kuş görünce "kaga" :)
Yazmamın asıl sebebi ama bu haftasonu BABA dedin :) anne demeni tabii ki tercih ederdim :) ama ne yapalım ona bile çok sevindik... babanın sırtına çıkmış takılıyorken BABA dedin.. önce biz şaşırdık ve öylesine söylediğini düşündük... sonra ben sana "batu hani baba?" deyince babanı gösterdin ve güldün :) o anımızı düşünebiliyor musun :) babanın ve benim gözlerimiz doldu sürekli baba baba deyip durduk ve inanılmaz mutlu olduk... çok çok güzel özel bir andı bizim için :)
Bu arada 2 gün sonra nene dedin bunu biz (daha doğrusu ben :)) anneye yorduk (belki de benim için züğürt tesellisi :))
Bu ara içinde bir de tatil yaptık seninle (pardon 1 tatil sensiz yaptık ve ablam, dilekoş teyzen, sana 14 gün baktı) bir de seninle İzmir'e Zeynep arkadaşımın yazlığına gittik. Bir gün dışında (Aman Allahım o gün neydi hatırlamak bile istemiyorum :)) beni hiç üzmedin yormadın ve hep mutlu bir bebektin.. bunun için de teşekkür etmek gerek :)
Tatil resimlerini ayrıca yayınlayacağım bu arada
Şimdilik BABA demeni yazmak istedim :)
Kocaman öpüldün
Nene :)

0 yorum: