1 Nisan 2010 Perşembe

Batu 1 yaşında

Eveeet sonunda gün geldi çattı ve bu bebek ne zaman büyüyecek diye beklerken bir bakmışım Batu 1 yaşına geldi :) Geçen gün bir film izliyordum ve kücücük bir bebek gördüm ve kendimi bile hayrete düşürecek sözler ağzımdan dökülüverdi “ ayyy küçük bebek özledim ben” :))) beni bilenler bilir ben pek bebek cocuk seven tarzda değildim… sokakta, dışarı mekanlarda bazı insanlar bebekleri durdurup sever ya işte ben de tam tersi hiç bakmazdım bile… tabii ki Batu’dan sonra bu değişti ama yine de kimsenin çocuğunu durdurup hala sevmiyorum :)

Neyse pardon konudan saptık :) Konum Batu’nun yaşgünü…. Öncellikle bu günün çok özel olmasını ve güzel olmasını diledim, bu yüzden konuklarıma mutlaka hatıra olacak birşeyler vermek istedim… eh şeker işi olayın içinde olunca bende dedim ki Batu şekeri olsun ve tabii ki olmazsa olmazlarımdan lollipoplar olsun dedim :) Batu’nun davetiyesini hazırlarken Deniz bana neden birkaç resim beraber koymuyorsun dedi bunun üzerine kolajım ortaya cıktı… hayatımdaki ilk foto kolajdı ama o kadar hoşuma gitti ki :)batu1yasındacollage1 

Sonra bu kolajı şekerlerin kutusuna da koyayım dedim :) bu arada lollipoplar boş kalmasın diye kolajda kullandığım resimleri tek tek lollipoplara yapıştırdım.  

kutukutubatupembe P3284113

Tabii bu arada masa da çok önemliydi o yüzden masaya hediyelerimiz dizdim, bir hafta önceden araştırıp bulduğum (sağolsun Zepi buldu aslında :)) 1 şeklindeki balonları astım renk olsun diye masaya badem şekerleri de koydum ve heyecanla cupcaklerimi ve pastayı bekledim :) Eh tabii onlar da geldi ve masam benim için mükemmel oldu :)

Parti DekorasyonumHaa unuttum flamaaaaa :) Eminönünde o kadar yer dolaştık ki, o kadar dükkana girdik ki Happy Birthday yazısı bulalım diye ve ne yazık ki o kadar feci zevksiz ve çirkin şeyler gördüm ki kendim yapmaya karar verdim.  Burada aslında Suat’ın hakkını yememek gerek Suat yazıları yazdı ben kestim ve Emral ve Suat ile beraber hazırladık :)

Gelelim o güne :) Sabah her zamanki gibi neşeyle kalktın… her sabah yatağında uyandığında insan güler mi evet sen her uyandığında bir keyif cığlığı ile ve gülümsemeyle uyanıyorsun :) kahvaltıdan sonra koşturma başladı… suat cikolata şelalesi için meyve almaya gitti (bu arada ne yazık ki çikolata şelalesi çalışmadı bakınız alttaki resim :) sonra pastayı almaya gitti (Nesrin hanım’a buradan tekrar teşekkürler :)) sonra da yeni gelen televizyonunu taktı :) şimdi bu da nereden cıktı diyebilirsin baban bir gün önceden kendine dogum günü hediyesi yaptı ve bir led tv aldı :) o sırada ben hem dekorasyon hem yemek hem de saçımı yaptırmak için koşturuyordum :)

cuko2

Neyse ilk misafirler gelmeye başladı ve curcunaya start verildi :) Keyifli ama bir o kadar koşturmalı bir gündü :) ama iyi ki yapmışız Batu bunu senin için çünkü benim için yaşgünleri çok önemli ve senin birinci yaşgünün olması benim için çok daha özeldi :) Bu arada inanılmaz çok da hediye geldi bunu da arada söylemeden duramayacagım :) ha bir de sen çok usluydun hiç ama hiç ağlamadın hiç mızmızlanmadın çok efendi çok keyfiliydin bunun icin de sana teşekkür ederim :)

Tatlım benim iyi ki doğdun ve iyi ki varsın hayatımda :) Ilk başlarda ikimiz icin de zor olsa da hem hayata hem de beraberliğe alışmak, hayatıma inanılmaz bir anlam kattın… hem zorlayan hem sevilen oldun… hem keyfim hem kamçım oldun… seni ne kadar sevdiğimi sözler anlatamaz, benim icin ne ifade ettiğini benden başka kimse bilemez :) seni inanılmaz seviyorum IYI KI DOĞDUN BIRTANEMMMM

batuailekolaj

0 yorum: