9 Ekim 2009 Cuma

Ilk aylar :) emzirme

O kadar uzun zaman oldu ki yazmayalı… bir şeyler ekleyeyim derken bir girdim siteye ve en son doğumu yazdığım gördüm… arada hiç yazmamışım, yazamamışım :( Batu şu anda 6 aylık 2 haftalık… demek ki senin bu zamana kadar ki halini yazamamışım… aslında evde kaldığım 4 ay bilgisayarı o kadar az açtım ki o kadar az zaman ayırabildim ki kendime :) şimdi geriye bakıp düşündükçe bu ilk aylarımdan aklımda kalan sadece ilk 2 ayda ki saat kurup seni emzirmelerim, sonra saat kurmadan sürekli emzirmelerim ve yine emzirmelerim :) anlayacağın üzere aslında ilk 2-3 ay aklımda kalan sadece emzirmelerim :) haa bir de hep uyuyordun… uyanıp emip biraz 5-10dk gözlerini acık tutup tekrar uyuyordun… hic huysuzluk etmedin, hic mızmızlık etmedin, ilk aylar biraz seni uyutmak icin yatakta ağlattık ama sonunda ben dayanamayıp seni artık biraz kucağımda uyutup yatağa öyle bırakınca gayet güzel uyuyabildin… uykuda da pek problemimiz yoktu.. tabii ki uyanıyordun ve emziğini istiyordun geceleri yada ayaklarını dizinden kırıp öyle tutarak uyuyordun ama bizi hic ayağa dikmedin :) bunu için acayip müteşekkirim aslında sana :) harika bir yeni doğandın tatlım… tekrar hoş geldin hayatıma ve kalbime :)

0 yorum: