10 Eylül 2008 Çarşamba

gazlamak mı gazlamamak mı?

şu anda 7 haftalık olmama rağmen karnım 6 aylık şiş gibi... bu kadar gazı bir insan bünyesinde nasıl barındırır diye sorarsanız ben de bilmiyorum... dün Suat ile resmimi çekelim dedik... küçük kendi çapımızda bir resim albümü hazırlamak istedim... her ay başında göbeğimin resmini çekelim ve sonra tatlı güzel bir anı olarak kalsın istedim... ama keşke çekmeseydim diyorum (ya da belki de iyi ki çektik) çünkü karnımı görünce çok ama çok endişelendim... karnım o kadar şiş o kadar büyük ki acaba çocuk büyüdükce nerede yer bulacak diye merak ediyorum... aslında akşamları işten ve yemekten sonra yürümem gerekiyor ve yatmadan önce bağırsaklarımı çalıştırması için activia yoğurt yemem gerekiyor ama yürümemek icin binbir bahane bulup yoğurdu da hep unutuyorum (bu da bir bahane galiba :))... neyse şu anda o kadar şişmiş durumdayım ki keşke bunları yapsaydım diye yanıyorum... haftasonu diyetisyenime durumumu soracağım bakalım ne yapabilirim diye... çok zooooor çoookkk :)

1 yorum:

Dilek dedi ki...

fıstıkosu..senin bir blogunun olduğunu bilseydim, biraz reklam yapardım..lol..
söz sana nefes teknikleri, müzik, masaj yağları ve hafif bir hipnoz ile en güzel normal doğumu yaşatacağım....