3 Eylül 2008 Çarşamba

5W6D

ultrasonumda yazan tarih...bebek şu anda 5 hafta 6 günlük... bugün hamileliği öğrendikten sonraki ilk randevum vardı... randevu denemez aslında ablama gittim... biraz stresliydim çünkü kendimi hiç hamile gibi hissetmiyordum.. yani ne bulantım vardı ne aşermem... hiçbir tipik tepki bende yoktu... göğüslerimin pamela andersona a yakınlaşması ve öğleden sonraki gaz şişmelerim dışında... öncelikle karnımdan bakmaya çalıştık, görmeye çalıştık ama idrar kesem dolu olmadığı için vajinal muayne oldum ve ablam "işte burda işte burdaaaa" diye sevinçle bana küçüçük ama gerçekten mercimek tanesinden bile küçük bir nokta gösterdi... bak kalbi atıyor dedi ama ne yazık ki ne ben ne de Suat hiçbirşey anlayamadı... neyse rutin bir şeklide resim çekildi bana verildi kilom soruldu (neyseki diyetisyene başladım) tansiyonum ölçüldü ve kan alımına laboratuvara gönderildim... nasıl mı hissediyorum?? bilmiyorum... hala içimde minik bir hayatın başladığına inanamıyorum... hala minik bir kalbin içimde attığını anlayamıyorum, hissedemiyorum... ama mutluyum... bugün hayatımın en güzel günlerinden birisi aslında.... Suat'ın iş durumu benim minik bebeğin kalbi herşey çok güzel geldi ve huzurluyum... en önemlisi bu :)

0 yorum: