27 Eylül 2016 Salı

Tekrardan merhaba....

Merhaba birtanem, ne kadar uzun zaman oldu yazmayalı... Bunu aslında hep söylüyordum ama şimdi baktım da 1,5 sene olmuş en son yazalı... Ve ne acıdır ki son yazı "Bu aileyi ben kurdum" başlıklı... Bu 1.5 sene içinde neler oldu, hepsini ayrıntılı nasıl anlatacağım bilmiyorum, hepsini nasıl açıklayacağımı da bilmiyorum ama bir şekilde deneyeceğim... Bu sitenin amacı neydi... Sana mektuplar... Sen büyüdüğünde benden sana kalacak bir hatıra... Aslında şimdi düşünüyorum da benden sana kalacak o kadar çok şey var ki... En başında benim düşüncelerim, benim seninle yaşadıklarım, sana öğretilerim, seni sen yapan benim yönlendirdiğim üstesinden geldiğim olaylar... Nereden başlayayım bilmiyorum... Ilk başta bu zaman içinde 2 tane reklamda oynadın... Ilk reklamın Pınar Süt reklamıydı, onu ayrıca anlatacağım, sonra Akbank reklamında oynadın... Onda pek ilginç yada önemli bir şey olmadı :)... Çok büyük bir ameliyat geçirdin ve ince bağırsağından 10cm kesilerek alındı... İlkokula başladın (ve hatta şimdi ikinci sınıftasın)... Ve galiba en önemlisi ben babandan boşandım... Bu sonuncuyu sana nasıl anlatacağımı açıklayacağımı pek bilmiyorum ama deneyeceğim... Şimdilik bir mini özet yaparak giriş yapmak istedim... Dediğim gibi uzun zaman oldu yazmayalı ve ben burayı çok ihmal ettim... Başlangıç yapayım dedim :)

0 yorum: