3 Nisan 2012 Salı

veeeeeeeeeeee 3 yaşındasın




veeeee zamanın ne kadar çabuk geçtiğini, hatta uçup gittiğini gösteren tarih geldi ve 28 Mart 2012 3 yaşını doldurup 4 yaşından gün almaya başladın
her zaman ki gibi büyük kutkamayacağım derken bir hata yapıp Iraz'daki arkadaşların 5 kişiler diye arkadaşlarını eve çağırdım ama teknik hata ile aslında 9 arkadaşının olduğunu öngöremedim :)
anlayacağın curcuna ile bir gün geçti
hatta hafta geçti diyebiliriz :)
senin yaşgününde 28 mart'ta seninle Dükkan Burger'a gittik, hamburger yedik sonra tchiboya uğrayıp sana kulaklık aldık iphone ile müzik dinleyebilmen için (sadece 1 gün dayanabildi çünkü sen ertesi gün kulaklığın kablosunu söktün :) ) sonra da eve gelip legodan helikopter yapıp mum üfledik, hem de 3 kere :)
sonra cumartesi günü aile kutlaması yaptık, benim annem babamlar babanın anne babası ve kankalar ve dilekoş. Orada da mum üfeldik 2 kere.
Sonra Pazar günü arkadaşlarını çağırdım dediğim gibi teknik hatadan dolayı 20 kişiydik :) orada da mum üfledin 2 kere :)
aslında biraz mum üflemenin göznünü çıkarıp bir hafta boyunca kutladık yaşgününü ama güzeldi.

Tatlım zaman gerçekten akıp gidiyor, tatlı güzel kahkahalı ağlamaklı, mutlu sinirli zamanlar gelip geçiyor, sen büyüyorsun (hatta boyun inanılmaz uzadı) biz yaşlanıyoruz ve hayat akıp gidiyor. Seninle bunları paylaştığım için seninle bunları yaşadığım için cok mutluyum. İyi ki gelmişsin iyi ki seni yapmışım (biliyorsun ben yaptım seni - babası değil ihihihhi )
Seni seviyorum ve hayatının her daim neşe ve kahkaha ile dolmasını asla üzülmemeni ve hep mutlu olmadı diliyorum
seni seviyorum
nice mutlu yıllara
annesi




0 yorum: