7 Mart 2011 Pazartesi

İlk lazımlık :)

Uzun zamandan beri lazımlıkları almış sana bir şekilde onları tanıtmaya çalışıyordum. Zorlamadık hiç. Sadece nasıl kullanılıyor ve hangisini kullanmak istersin diye denemeler yapıyordum. Ikea dan aldığım kıpkırmızı plastik olanı sevdin ve arada sırasa "çişin var mı?" diye sorup seni üstüne oturtuyordum ama hiçbir şekilde çiş yapmıyordun.

Dün uyandıktan sonra biraz yatakta debelendikten sonra seninle :) hadi bezini çıkartalım dedi baban. Baban bezini çıkarttı ben de biraz oyalandıktan sonra "Batu çişin var mı diye sordum" sen de hı hı dedin :) Hemen seni kaptığım gibi tuvalete koştum oturttum ama sen pek oturmaya niyetli değildin :) Kalkmaya hamle yapınca ben de "bak anne de şimdi çişini yapacak" dedim geçtim karşına oturdum tuvalete ve "hadi Batu beraber yapalım" deyip biiiir ikiiii üççç diye saydım ve şıırrr şırrr şırrr diye seslendim. Bitti mi dediğimde evet dedin ve bir kalktın ki gerçekten ilk defa lazımlığına çişini yapmıştın. Sevincimi görmeliydin :) Mutluluktan gözlerim parladı, babaya bağırdım, seni alkışladım, afferinledim ve inanılmaz bir şaşkınlık ve mutluluk yaşadım. Şimdi yazıyorum da ne komik duyuluyor çişini yaptın diye mutluluktan uçtum :)

Neyse uzun lafın kısası hayatında ilk defa lazımlığı kullandın ve bence bu çok çok önemli bir andı :)

0 yorum: