13 Aralık 2010 Pazartesi

Takla

Bugün 13 Aralık 2010.
Artık yazılarıma tarih atmaya karar verdim çünkü ne olur ne olmaz bilgisayarda tarihler karışır ne zaman ne yazdım bulamam diye bunu yapmaya karar verdim.
Batu günden güne dilleniyorsun, minik minik konusuyorsun. Bizim söylediklerimizi tekrarlıyor kendince uzun uzun birşeyler anlatıyorsun. Hele ki anlatırken heyecanlanıp ellerinle anlatmaya calısmıyor musun, mimiklerini de o kadar abartılı kullanıyorsun ki ben kopuyorum. Çok komik, karşımda minik bir insan ellerini kollarını sallayarak konuşuyor ve hiçbirşey anlaşılmıyor :)
Neyse asıl konum aslında senin 20 aylık oldugun halde mükemmel bir şekilde takla atıyor olman. Her banyodan sonra akşam yatakta çıplak olarak zıplıyor, azıyorsun, sonra birden aklına geliyor ve mükemmel bir şekilde takla atıyorsun. Bu yaşta takla atmak normal mi sanmıyorum, bazı cocuklar ilkokulda bile takla atamıyor, ama sen o kadar kolay yapıyorsun ki :) Harikasınnnn!!!
Biraz daha büyüyünce bakalım seni bir jimnastik okuluna (kursuna) götürmeyi çok istiyorum.
Kocaman öpüldünnnn

0 yorum: