18 Ekim 2010 Pazartesi

Mimi ve oyun grupları


Öğrenilen kelimelerin devamı geliyor :) mimi :) ne anlama geliyor diye düşünürsen tabii ki emzik , başka ne olacak?
Bu arada 2 haftadır oyun grupları başladı cumartesi günleri. Iraz abla geliyor ve hep beraber oyunlar oynuyoruz. İlk hafta kaselerden boncuk boşaltma & doldurma ve ayrıştırma oynadık. Hayvanların resimlerinden çıkardığı sesleri öğrendik. Küçük şeffaf kavanozların içine (kumbara gibi bir girişten) düğmeleri attık. Bu hafta ise parmak boyası yaptık (bakınız resimlere :)) balık tuttuk oltamızla ve krapon kağıtlarından hediyeleri açtık. Acaba senden daha çok ben mi eğleniyorum bu oyun gruplarında merak ediyorum :)
Haaaaa kelimeler arasında neeeeeee de var pardon haksızlık etmeyeyim sana şimdi :) Baban ya da ben birimiz ne deyince hemen sen de gayet aksanlı bir şekilde neeeeeeeee diyorsun :) nasıl hoşumuza gidiyor anlatamam.
Geceleri sarılacak uyuyoruz bu arada :) nasıl güzel bir duygu anlatılamaz. Bana doğru dönük yüzümü iki elinin arasına alınca dile benden ne dilersen oluyorum. Tatlım seni çok ama çok seviyorum :) iyi ki yapmışım(ız) seni :)
Nenne







0 yorum: